adly's FotoPage

By: adly syahmi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Friday, 6-Jun-2008 08:49 Email | Share | | Bookmark
dah besar...

baju merah...
spupu..syana
spupu..fina
salam...
skrg umur dia dah 5 bln...
cpt yer masa blalu...


Friday, 6-Jun-2008 08:31 Email | Share | | Bookmark
dah blh meniarap...

ok tak...?
salam...
umur 4 bln syahmi dah pandai meniarap...
first time dia nak meniarap...nmpak cam susah gak...smpai muka dia x blh nak angkat..
nasib baik x lemas...hehe
n 2-3 kali dia cuba akhirnya...dia BERJAYA...
seronok dia...asyik nak meniarap je...
tengok ni....


Friday, 6-Jun-2008 06:16 Email | Share | | Bookmark
namayer....

syahmi
salam...
nama dia...MUHAMMAD ADLY SYAHMI...anak kepada En. SHAHRUL dan Puan NASIMAH...
dilahirkan pada 25 JUN 2007 ...di HOSPILTAL PUTRAJAYA...
masa lahir tu berat dia 4.2kg..berat kan? patut la masa sy mengandung terasa berat sangat nak bawak perut ni...rupa2nya badan dia besar...hehe...
cuba tengok badan dia ni...
besar kan??


Friday, 6-Jun-2008 06:16 Email | Share | | Bookmark
2 bln...

dah besar...
salam...
time ni umur dia dah masuk 2 bln...
hehe...besarkan..?
berat dia dah cecah 3kg tau..
tengok....


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net